Національна Дитяча «гаряча лінія» - для дітей та про дітей. Це означає, що «гаряча лінія» приймає дзвінки від дітей та від дорослих, чиї запити стосуються дітей. Дитяча «гаряча лінія» функціонує за безкоштовним номером 0-800-500-225 (безкоштовний з мобільних та стаціонарних номерів телефонів по всій території України). А з 1 червня 2017 року Національна дитяча «гаряча лінія» відкрила короткий номер 116 111 (безкоштовний для абонентів КиївСтар та Лайфселл), що покращило доступ дітей до отримання консультацій. Даний номер телефону запроваджений у 26 європейських країнах як узгоджений номер допомоги дітям по телефону.
Лінія є абсолютно безкоштовною, анонімною та конфіденційною.
На Національній дитячій "гарячій лінії консультують компетентні у дитячих питаннях психологи, юристи соціальні працівники та соціальні педагоги. Коло питань, з яких надаються консультації, досить широке і було сформовано на основі отримуваних запитів від абонентів. Основні теми, з яких консультують на Національній дитячій «гарячій лінії», - насильство над дітьми та жорстоке поводження з ними у сім’ї та з боку оточення, психологічні проблеми, негаразди у стосунках з дорослими та однолітками, майнові права дітей, питання встановлення опіки, а також булінг і безпека в Інтернеті.
Дитяча «гаряча лінія» працює по будням з 12 до 20 години та в суботу з 12 до 16 години.
____________________________________________________________________________
Увага! Відповідно до листа МОН України 19.03.2019 №1/11-2723 "Щодо дотримання прав дітей під час освітнього процесу" надаємо контактні дані фахівців для оперативного вирішення питань, що стосуються збереження життя чи здоров'я, а також захисту прав та інтересів дитини.
Контактні дані соціально-психологічної служби ЗОШ №2:
Практичний психолог - Муравйова Марія Петрівна. Соціальний педагог - Клим Юлія Іванівна. тел.: 2 - 25 - 66
Право на безоплатну правову допомогу гарантується Конституцією України.
Кожен може отримати правову консультацію щодо того, як діяти для вирішення своєї життєвої проблеми. Дізнатися більш детально можна у розділі «Безоплатна первинна правова допомога».
Громадяни, які не мають можливості самостійно захистити свої права та інтереси, можуть скористатися допомогою адвоката чи юриста. Дізнатися, хто має право на такий вид допомоги, можна у розділі «Чи маю я право на безоплатну вторинну правову допомогу».
Правові послуги, які надають адвокати та працівники системи безоплатної правової допомоги, безоплатні для клієнтів і оплачуються державою.
Зміст права на безоплатну правову допомогу та порядок його реалізації визначені Законом України «Про безоплатну правову допомогу».
Про порядок реалізації права на безоплатну правову допомогу можна дізнатися у розділі «Як отримати безоплатну правову допомогу».
Офіційний веб-сайт системи Безоплатної правової допомоги https://legalaid.gov.ua
____________________________________________________________________________