2019-04-01
Предметні тижні у школі — одна з найцікавіших форм організації навчально-виховного процесу, можливість і для вчителя, і для учня проявити свої багатогранні здібності.
Тиждень іноземних мов – це завжди цікаво, пізнавально та захоплююче . Це дає учням можливість розкрити власні інтелектуальні, мовленнєві та творчі здібності школярів, проявити себе у різних ситуаціях та ролях, дізнатися багато нового, зацікавитися, а можливо й визначити свою подальшу долю, дізнавшись про власні вподобання та усвідомлено вивчати предмет.
Оволодіння учнями основами спілкування є практичною метою вивчення іноземної мови у школі. Одним із засобів активізації мовленнєво-розумової діяльності є гра. В процесі рольової гри, ігрової ситуації, конкурсу підсилюється емоційне сприйняття матеріалу.
З 01 по 05 квітня 2019 року проводився тиждень іноземних мов.
Перше квітня - День Сміху. А у Франції цей день називають «Квітнева Риба» - це людина, над якою вдалося пожартувати. Наші першокласники познайомилися з французькою традицією розфарбовуючи рибки і пишучи жарти.
Учні перших класів у конкурсі «Весела абетка» залюбки складають слова з літер .
Учні 7-х класів ознайомилися з життям та творчістю Джона Леннона , послухали пісні гурту, виготовили постери і самі спробували заспівати один з хітів .
У вікторині «Цікаві факти про Францію » учні 5-х класів дізналися багато цікавого про країну , мову якої вивчають . Ведучі вікторини Ладжун Анастасія та Попович Мілан перевірили уважність учнів , влаштували бліц-опитування.
У конкурсі «Маленький знавець французької мови » учні 3 – х класів проявили активність , кмітливість і зацікавленість. Другокласники мандрували країною слів (рухлива гра) - це найкраще для малюків. По завершенню - солодкі призи.
У конкурсі «Who knows English better » учасники виправляють граматичні помилки. У конкурсі «Art’s Competition» та «My family» малюють ілюстрацію до тексту та шукають назви членів родини.
В учнів 3-А класу відбувся відкритий позакласний фестиваль їжі «In a lunch-box » . Вони переглядали презентації , працювали за яскравими таблицями, групували їжу, грали в ігри, відгадували загадки, складали листи, співали пісні, створювали власні «ланч бокси» і також були власниками кав‘ярні під назвою «Lunch - time».