Практичним психологом було проведено виховне заняття з учнями 2-го класу.
Тема: «Добро починається з тебе»
Мета: Допомогти учням осягнути, що значить бути добрим, що лежить в основі доброти, доброго вчинку, славлячи добро в людині, її справах і ставленні до інших, розвивати в учнів бажання робити добро, формувати в підростаючого покоління моральні чесноти, шляхетність, почуття милосердя, виховувати морально-етичні норми життя.
Арт-терапевтичне заняття «Мій страх».
Психологом школи було проведено заняття з учнями 2-х класів на тему: «Мій страх».
Мета: створити умови для корекції страху, тривожності у дітей, в естетичній формі відредагувати свій страх, дати вихід накопиченим емоціям, розвивати сенсорні відчуття, моторику рук, пошук шляхів керування страхами.
Тема: "Життя людини - найвища цінність" з учнями 6-х класів
Мета: профілактика суїцидальних намірів; формувати усвідомлене розуміння учнями поняття "життя", його унікальності, цінності, значущості для кожної особистості; визначити своє місце в ньому; спонукати їх до роздумів над важливими життевими проблемами; ставлення до власного життя та життя інших людей, як до найвищої цінності; сприяти формуванню в них людяності, чесності, працьовитості, відповідальності, любові до людей, до рідної землі; розвивати допитливість, інтерес до навколишнього життя, майбутньої професії, прагнення зясовувати, доводити, міркувати; формувати наполегливість у досягненні поставленої мети.
ТЕМА: "Всі ми різні, всі ми рівні" з учнями 5-х класів.
Мета: розкрити поняття "толерантність", показати певні рівні толерантної поведінки людини; виховувати спостережливість, уважність до інших людей, здатність бачити і розуміти відмінність іншої людини від себе, вчити встановлювати стосунки на доброзичливій основі; виховувати чуйність, взаємоаовагу, людяність, терпимість і небайдужість; сприяти формуванню ціннісних установок на толерантне спілкування та навичок толерантної поведінки, звичок.
Тренінгове заняття із учнями 10- го класу на тему: «Ми проти насилля»
Метою тренінгу є: ознайомити учасників з проблемами та причинами насильства у шкільному середовищі, шукати шляхи його подолання.
Завдання тренінгу були:
- ознайомити учнів із формами та видами насильства, його наслідками;
- усвідомити можливість різних стилів реагуваннянавчитися ефективних способів вираження невдоволення;
- сприяти створенню безпечного середовища в школах шляхом запровадження нових методів міжособистісного спілкування між учнями та вчителями;
- виховувати толерантні стосунки у всіх учасників навчально-виховного процесу.
Тема: "Усмішка наче сонечко" з учнями 1-х класів.
Мета: учити розуміти значення позитивних почуттів у житті людини; продовжувати формувати правила поведінки в дома, в школі, розуміти залежність ставлення оточуючих від мотивів власної поведінки; розвивати образність мовлення, мислення під час складання казки, уміти володіти емоціями, вчинками, виховувати бажання створювати психологічний комфорт навколо себе, дарувати людям радість.
Тема: «Дерево дружби» з учнями 4-х класів.
Мета: дати уявлення про значення і функції дружби. Обговорити і усвідомити поняття «друг», «надійний друг». Знижувати імпульсивність, розвивати навички стриманості у процесі комунікації.
Практичне заняття з елементами тренінгових вправ: «Модель поведінки в екстремальних ситуаціях» з учнями 8-х класів.
Мета: формування у підлітків адекватної поведінки при екстремальних ситуаціях; відпрацювати вміння короткої самопрезентації, визначити особливості особистості кожного учня, аналіз проекції внутрішнього світу дитини на малюнок.
На занятті використовувались такі методи:
- Арттерапія
- Візуалізація на розслаблення
- Розбір ситуацій.
Тренінг
Тема: «Етика сімейних стосунків»
Мета: активізувати у підлітків поняття «сім'я». Формувати відповідальне ставлення та мотивацію до збереження сімейних цінностей; сприяти усвідомленню учнями того, що їхне життя у майбутньому залежить від власної поведінки; створити умови для позитивного емоційного відчуття учнями цінності сім'ї.