2017-12-01
30 листопада відбулося МО вчителів англійської та французької мов по темі « Вивчення іноземних мов методом асоціативних символів» .
Вчителі активно долучились до обговорення наступних питань:
- «Формування комунікативної компетенції у молодших школярів методом асоціативних символів» ;
- «Ігрові технології як засіб підвищення мовленнєвих компетентностей» ;
- Обмін досвідом на основі уроків Сокової А.І. 5 клас «Їжа. Улюблені страви .» та Кополовець О.Ф. 5 А клас (друга іноземна мова ) по темі «Дозвілля.» .
Педагоги зауважили, що асоціативне навчання загалом орієнтується на сучасні інноваційні технології навчання, відповідає новим цілям і завданням навчання іноземних мов у початковій школі, віковим та індивідуальним особливостям молодших школярів, їх потребам. Школі потрібні вчителі іноземних мов, які не просто добре володіють іноземною мовою та методикою її викладання, мають глибокі психолого- педагогічні й предметні знання, а й творчі, самостійні, компетентні фахівці, спроможні сформувати в молодших школярів іншомовну компетентність рівня А1.
У ході обговорення педагоги визнали, що використання ігор як засіб навчання усного мовлення у початковій школі дозволяє вчителю формулювати такі мовленнєві задачі, в яких є мотив і мета мовленнєвої дії і які диктують використання необхідних зразків спілкування.
Вчителі кафедри відвідали відкриті уроки Сокової А.І. 5 клас «» та Кополовець О.Ф. 5 А клас (друга іноземна мова ) по темі «Дозвілля. Mes loisirs» . Вчителі знайшли найцікавіші, найдоступніші методи та прийоми організації роботи учнів, що сприяло глибшому, міцнішому засвоєнню матеріалу, а також викликало у дітей інтерес до іноземних мов, бажання їх вивчати. Учні були залучені до активної внутрішньої розумової та зовнішньої мовленнєвої діяльності і підтримували її протягом уроку.
Вчителі кафедри спланували проведення тижня іноземних мов у лютому , який повинен бути насиченим креативними заняттями, цікавими зустрічами, неординарними змаганнями, проектами, конкурсами та нестандартними формами роботи, що сприятиме підвищенню мотивації школярів до вивчення іноземної мови, розвитку у них навичок і вмінь усного спілкування, творчого мислення, самостійності