• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Практичний психолог

Прізвище, ім’я, по батькові.
Муравйова Марія Петрівна

Освіта.
Вища (магістр)

Які навчальні заклади закінчила?

Мукачівський Державний Університет.КНУ ім.Т.Г.Шевченка

Фах.

Практичний психолог. Викладач психологічних дисциплін.Нейропсихолог.Арт- терапевт

Викладач педагогічних дисциплін.Вчитель початкових класів

Професійне кредо: Єдиний спосіб зробити видатну роботу – щиро любити те, що робиш.

Стів Джобс (Steve Jobs)

Графік роботи: Понеділок – п’ятниця : 8.30 – 17.00

Робота практичного психолога базується на "Положенні про психологічну службу в системі освіти України", нормативних актів Міністерства освіти і науки України, чинного законодавства України. Головними формами діяльності практичного психолога є: психодіагностична і консультативна робота, корекційно-відновлювальна і розвивальна діяльність, профілактика, прогностика і навчальна діяльність, організаційно-методична робота і за потребою зв'язки з громадськістю.

Роботи практичного психолога в школі полягає в пошуку оптимального способу взаємодії дитини, її родини, всіх учасників педагогічного процесу. Його призначення – допомогти дитині адаптуватися до вимог і правил школи, а педагогам у створенні умов для успішного навчання і розвитку дитини, свого певного комфортного внутрішнього середовища.

І. Робота з учнями.

Складається із профілактичної, діагностичної та корекційно-розвивальної діяльності.

До профілактичної діяльності можна віднести:

- проведення профілактичних бесід за різноманітними темами, серед яких профілактика тютюнопаління, алкоголізму та наркозалежності, попередження насильницької поведінки і т.п.;

- ознайомлення із статистичними даними щодо запропонованих тем, створення власної статистики;

- проведення інтерактивних занять, ігор, круглих столів, тренінгів, диспутів;

- перегляд відео матеріалів з метою попередження адиктивної поведінки.

Діагностична робота передбачає:

- дослідження психологічної адаптації учнів 1-х, 5-х та 10-х класів;

- дослідження пізнавальної сфери школяра (увага, пам`ять, мислення);

- дослідження професійних здібностей і нахилів старшоклассників;

- дослідження особливостей емоційної сфери учня та його особистості в цілому;

- дослідження мотиваційної сфери і спрямованості особистості учня;

- дослідження міжособистісних стосунків та взаємин в колективі та родині.

При цьому застосовується багато психологічних методик з постійним оновленням методичного арсеналу.

Особлива увага приділяється дослідженню особистісної сфери і в першу чергу психофізіологічних показників.

Корекційно-розвивальна робота ведеться за індивідуальним запитом (індивідуальною потребою).

Консультативна, просвітницька, навчальна діяльність включає в себе велику кількість ознайомчих бесід, зустрічей з цікавими людьми, з представниками соціальної служби, громадських та молодіжних організацій. Також сюди можна віднести перегляд відео матеріалів, створення власних сценаріїв і фільмів на різноманітні актуальні теми. Проводиться консультування з питань адаптації до нових умов навчання, складових успіху сучасної молодої людини, мотивації і результативності навчання.

ІІ. Робота з педагогічним колективом:

Містить в собі дослідження особистісної сфери учителя, міжособистісних взаємин (взаємин в педагогічному колективі), факторів, що сприяють або заважають розвитку вчителя, виявляють стиль спілкування з учнями і т.п.

Крім того, педагогічний колектив повинен бути завжди в курсі останніх психологічних новинок, починаючи від оптимізації міжособистісного спілкування, і, закінчуючи особливостями поведінки людей, схильних до адитивної поведінки.

Для цього ми широко використовуємо психологічні тренінги, арттерапевтичні заняття для вчителів з метою релаксації, а також стимуляції їх творчого потенціалу.

ІІІ. Робота з батьками:

Так само, як і напрями роботи з учнями та вчителями, робота з батьками здійснюється якомога різнобічно: це і просвітницькі виступи на батьківських зборах, і розробка буклетів з актуальних питань (висвітлення проблем і надання порад); вивчення міжособистісних стосунків (дитина – батьки, батьки – батьки, батьки – учителі, учителі – учні) та вивчення «задоволеності» чи «незадоволеності» роботою школи з боку батьків. З батьками працюємо як у групах , так і індивідуально.

VІ. Навчальна діяльність психолога.

Підготовка до різних конкурсів, змагань, різноманітних зборів, засідань, олімпіади з педагогіки та психології, тижня психології та ін.

Аналітична робота полягає у зведенні всіх існуючих даних щодо кожного класу і кожного учня. На базі цих даних робляться висновки та певні рекомендації для учнів, для їх батьків, вчителів стосовно вирішення виявлених проблем. Рекомендації можуть бути універсальними (одні й ті самі для кожного учня і для кожного класу), а можуть бути індивідуальними. Рекомендації дозволяють застосовувати індивідуальний підхід для кожного, особливо до тих, хто потрапляє у створену картотеку дітей «групи ризику». Можуть бути спрогнозовані й описані певні варіанти поведінки окремих учнів у різних навчальних або критичних, стресових ситуаціях.

/Files/photogallery/719/психолог.jpgВідповідь завжди у самій людині, але не завжди її можна знайти відразу.

Мій досвід роботи

Рекомендації вчителям

Поради батькам

Поради учням

Тести

Робота з вчителями

Робота з учнями

Хто такий психолог і навіщо він потрібен?

Агресивна поведінка дитини

Критерії готовності дитини до школи

Відео

Секрети щасливих людей

Цікаво знати

/Files/images/praktichniy_psiholog/image002_36.jpg

Що означають малюнки?

/Files/images/praktichniy_psiholog/1342961040_110347_medium.jpg

Як побороти страх?

/Files/images/praktichniy_psiholog/clip_image002.gif

/Files/images/XoYGARDqvDQ.jpg



Кiлькiсть переглядiв: 1222

Коментарi