Тиждень біології та хімії

2019-04-15

З метою поглиблення знань про природу, розвитку почуття відповідальності за Землю, заохочення до вивчення природничих наук, зокрема наук про життя в усіх його проявах – біології, з 15 по 19 квітня проводився тиждень біології та хімії./Files/images/2018_-_2019_nr/IMG-a139f0ac46e74ccfcc50a8bdd6beec43-V.jpg

В рамках тижня було проведено ряд заходів, які дали можливість учням проявити свої здібності та знання:

- виставка малюнків та плакатів на тему : «Земля - наш дім» та «Хімія навколо нас»;

/Files/images/2018_-_2019_nr/IMG-7b8ca77f70e67f0996e7a4c04e26af08-V.jpg- вікторина «Ми і світ природи», в якій команди 6-А класу « Юні біології» та команда 6-В «Едельвейс» розділили перше місце з однаковою кількістю балів, команда 6-Б «Перчики» посіли 2 місце. ( вчитель - Данашевська К.Я.);

/Files/images/2018_-_2019_nr/IMG-c7444ac254b50650dba788eb0da241ed-V.jpg- брейн-ринг «Знавці хімії», в якому перше місце виборола команда учнів 7- А класу, друге місце посіла команда 7-Б класу і почесне третє місце – учні 7 – В. (вчитель Ващинець М.І.);

Літературно-екологічний журнал «Бережімо Землю» мав на меті привернути увагу учнів10-11 класів до проблем збереження нашої планети, до екологічних проблем Землі, розвивати в них почуття патріотизму, відповідальності за майбутнє планети. (вчитель Дудаш А.І.)

Вчителі хімії та біології ділилися своїм досвідом та провели змістовні та цікаві уроки :

вчитель Данашевська К.Я. провела відкритий урок з біології на тему: «Значення рослин для існування життя на планеті Земля» ( 6-А клас );

вчитель Ващинець М.І. провела відкритий урок з хімії на тему : «Білки, як високомолекулярні сполуки. Хімічні властивості білків»(10 клас);

вчитель Дудаш А.І. відкритий урок з біології на тему: « Ендокринна система. Залози внутрішньої секреції та змішаної секреції» (8 –А клас)

Тиждень хімії та біології – це свято творчого нестандартного підходу до навчання та виховання учнів. Адже саме під час проведення предметного тижня вчителеві дається ще одна можливість розкрити в учнів науковий інтерес до предметів, бажання їх пізнати, а дітям творчо проявити себе.

Кiлькiсть переглядiв: 254

Коментарi